RuPaul's Drag Race Sezon 12 Promosu ve Kraliçelerimiz Üzerine



Hepimizin artık sıklığından usandığı fakat izlemeye de karşı koyamadığı program 12. Sezonuyla geri döndü. Rupaul’s Drag Race.

Programın sadık bir izleyicisi olan ben ise 12. Sezonun Tanıtımlarından ufak bir inceleme yazmaya karar verdim. Bu yazıda bazı kraliçelerimize -muhtemelen hepsi- dair beklentilerimi, sezona dair tahminlerimi ve tanıtımlarda sevip sevmediğim şeyleri okuyacaksınız. Keyifli okumalar efendim ..;)




Bu promodan önce ben kesinlikle bu sezon geçen sezondan Kahanna Montrese’yi göreceğimizden emindim. Zira kendisinin programı terk ederken söylediği ‘’Something is coming’’ sözleri açıkça Vegas’ın Show Kızı’nı yeniden göreceğimizin habercisiydi. Düşününce bu ihtimal – ilk bölümde elenme veya bir rahatsızlık sonucu dönme dışındaki normal sezonlara geri dönüş ihtimalleri- Rpdr tarihinde bir ilk olacağı için elbette olmaması ihtimali de çok yüksekti fakat program başlayana kadar hiçbir şeyden emin olamayız.

Promoda dikkatimi çeken bir başka şey elbette 2020 seçimleri teması. Promo, Drag sanatının politik yönünü sergilemek için güzel bir yol gibi geldi ama daha iyi şekilde işlenebilirdi sanki.

İlk bölüm konuğumuz ise Young Money aka Miss Minaj. Artık gelmeliydi bence de. Umarım lip sync şarkımız da Super Bass olur zira diğer popüler şarkılarını çoktan tükettik.



Kraliçelerimize geçerken bu sezonun kadrosunu da genel olarak bir değerlendirmek istiyorum. Bu sezon kraliçeler açısından bana çok iç açıcı gelmedi yalan yok,RuVeal Runway Walk promosunu izlerken -muhtemelen mekandan da kaynaklı- sanki bir Dragula promosu izliyor gibiydim. Umarım Drag race esanslarınından bu sezon mahrum kalmayız.

Jackie Cox: İlk görüşte aşık olduğum bir kraliçe. Kendisi İran ve Kanadalı ve kelime oyunları seviyor(!). Ne güzel ki ben de seviyorum. Jackie rol yapma yarışmalarında kesinlikle çok iyi iş çıkaracak. Snatch game de çok iyi geçecektir eminim. Çok erken elenmeyecektir ama son 4 de çok olası gelmedi. Umarım yapar ama. Tanıtım videosunda çok iyi bir dikişçi olmadığını söylüyor buradan anladığım, balo yarışında veyahut makeover yarışında eleneceği. Umarım hiç elenmez ama, yolu açık olsun ve bize bol bol Broadway sunsun inşallah.

Heidi N Closet: O kadar tatlı kiiiiii. Benim 12. sezon içinde en hızlı ısındığım kraliçe oldu kendisi. Mimikleri, esprileri, gülüşü hepsi inanılmaz tatlı. Tanıtım videosundan anladığım kadarıyla büyük bir dramanın içinde veyahut mimikleriyle ortamda olacak. İyi dans ediyor ve doğal biri ama aklıma takılan problem saçı… Saçları.. biraz küçük gibi.. Sorry Heidi, ı love u girl… . Jackie’den erken elenir ama ilk gidenlerden de olmaz diye düşünüyorum.


Gigi Goode: Çok iyi, şimdilik bize sunulan iki kıyafetle bir değerlendirme yapacak olsam Gigi kesinlikle haftanın kazananı olur. Annesinin ve kendisinin işlerini görmek için can atıyorum. Bize harika moda işleri sunacağından eminim. Umarım dediği gibi dans, müzik, performans konularında da iyidir de onu uzun süre yarışta görebiliriz.

Dahlia Sin: Bye… Sadece güzel bir kızımız. Özür dilerim ama ilk elenenlerden olacağından eminim. Look Queen olmakta iyi, dahası.. Sanmıyorum. Aja’nın kızlarından Janelle No 5 ‘i en kısa sürede görmek istiyorum.

Crystal Methyd: Bana Milk havası verdi. Ben görmeyi çok istesem de yarışmadaki geleceği açısından umarım sakal giymez. Sonra yarışı kaybedip birkaç bölüm sonra eleniyorsun… Ups… Karikatürik yanını beğendiğimi söyleyebilirim zira Rpdr’de çok temsil edilen bir tür değil. RuVeal Runway Walk kostümü.. Harikasın kızım. Yolu açık olsun.

Sherry Pie: 27 yaşındaymış… Arkadaşlar 27 yaşındaymış… Evet inanmak biraz güç. Yaş konusunda şaşırsam da Sherry gençliğinin verdiği enerji ve açık görüşlülükle Drag’inin klasikliğini birleştirirse çok iyi işler yapacaktır. Yapacağından eminim diyebilirim. Zira kendisini yarışmadan önce de biliyordum ve neler yapacağını, yapabileceğini tahmin edebiliyorum biraz. Umarım harika işler yapacak. Yolu açık.

Jan: Genç Alexis Michelle… Alexis Michelle’i seven biri olarak kızını görmek beni çok mutlu etti. Jan çok klas ve kaliteli biri umarım Kris Jenner taklidindeki kalitesini diğer şeylere de yansıtabilir. And she wear nails..

Jaida Essence Hall: Sezon 9 Trinity, Sezon 10 Asia, Sezon 11 Akeria. Son üç yıldır kullanılan Pageant Queen fomülü bu yıl Jaida hanım ile sunuluyor. Sezon 10 Favorisi Asia olan ben Jaida’yı fazlasıyla beğendim. Aşırı cool, aşırı klas, aşırı güzel, aşırı iyi. Allah korusun Dominique Jackson ölse yeni elektra olur o derece iyi.


Rock M Sakura: Bayıldım. Erken elenecek ama ba yıl dım.. Bence fazlasıyla tatlı, dans falan da edebiliyor gibi. Yolu açık olsun. Umarım elenmez de ben yalancı çıkarım.

Aiden Zhane: Gözleri hoş.. İlk rol yapma yarışında elenir gibi.. ups..

Nicky Doll: Sunduğu şeyler çok güzel ve iddialı fakat bir şekilde bir yavanlık, stabillik hissettim. 
Umarım sadece promonun yorgunluğudur. En azından harika kostümler sunacağına eminim fakat bir yere yerleştirirken zorlanıyorum.

Brita: Yine yarışma öncesi tanıdığım bir ablamız. Eğlenceli, komik, dans edebiliyor ve pure… Amerikan bayrağı ilhamlı en iyi kıyafet de bence kendisine ait.

Widow Von’Du: Mystique Summers ablamızın All Starslara çağırılmamasının sonucunun bu olacağını biliyordum… Yelpaze çevirmeyi de öğrenmiş.. Bolca dövme yaptırmış. Ama gerçekçi olalalım o Amerikan bayrağı ilhamlı kıyafet ne öyle ya, tüm ekipte açık ara en kötüsü. Sorry.


İlk elenen üçlüyü ve Top 4 tahmin etmem gerekirse emin olduklarım şunlar diyebilirim:

İlk Elenen Üçlü
·        Dahlia Sin
·        Rock M Sakura
·        *


Top 4
·        Jaida Essence Hall
·        Sherry Pie
·        *
·        *


Umarım hepimiz için harika bir sezon olur. Şimdiden keyifli seyirler herkese.

Yorumlarınızı benle paylaşmayı ihmal etmeyin..:)




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

10 Adımda Daha Eğlenceli Dead Cells / Oyun Rehberleri

Tatmin Olamadım / Circle / Film Eleştirileri

Zaman Hırsızları Arasında Bir Saat Çiçeği / Momo / Film ve Kitap Eleştirileri