Benden Size Minecraft Modları Önerileri / Oyun Önerileri



 Minecraft, günümüzde özellikle Türkiye'de hitap ettiği kitle dolayısıyla yerilen, hakkı yenilen bir oyun...
 Hayatta kalma oyunlarına bağımlı bir oyuncu olan ben elbette Minecraft'ı da çok seviyor ve bazen hala açıp oynuyorum.
 Dünyaya grafiğin önemsiz bir şey olduğunu kanıtlayan Minecraft, en çok da oyunculara sunduğu mod desteğiyle tanınıyor.
Bugün ben de sizlere, Minecraft oynarken eksik etmediğim, kimisini daha iyi bir Minecraft, kimisini de daha çok eğlence için yüklediğim modlardan bahsedeceğim...



1) TreeCapitator Mod: Bu mod Minecraft'a hem gerçekçilik hem de çok işlevsel bir özellik ekliyor. Adından da anlayacağınız üzere mod ağaç kesmenizi kolaylaştırıyor. Ağacın bir bloğuna basılı tutun ve üstündeki tüm itemler uzunca bir süre sonra sizin olsun

2) Xaero's Minimap: Tüm modları unutun, hiçbirini yüklemeyin ama kesinlikle bir tane minimap modunuz olsun, ben hâlihazırda Xaero's Minimap modunu kullansam da herhangi birisi de işinizi görecektir.
 Minecraft'ta "harita" adlı bir eşya zaten var ama işlevsel mi? Hayır hiç sanmam...
 Xaero's Minimap modu size waypoint adlı bir kaynak da sunuyor. Waypoint istediğimiz bölgeleri işaretleyip bölgeye olan uzaklığımız, yönümüz gibi değişkenlere de ulaşma şansı sağlıyor.

3) Ore Canes Mod: Ore Canes modu Minecraft'ta çiftçilik yapmayı seven insanlar için adeta biçilmiş kaftan. Madenleri de tıpkı şeker kamışı yetiştirir gibi yetiştirmenize olanak sağlayan mod, küçük ve çok da büyük farklar yaratmayan bir mod.

4) Magic Clover Mod: Gerçek hayatta dört yapraklı yonca bulmak zor olsa da bu modla oldukça kolay, üstelik gerçek hayattan daha kısa sürede dönüt alabiliyorsunuz.
 Çimenlerden ayarlanabilir oranlarla çıkan yoncalar size rastgele eşyalar veriyorlar. Bir Lucky Block Mod değil ama yine de iş görür bir mod.

5) Uncrafted Mod: Üretemediğimiz eşyaları üretmemize olanak sağlayan bir mod, ben öyle komut bloğu kullanacak kadar uç şeyler yapamadığımdan genelde tavuk, inek, koyun yumurtasi yapmak için kullanıyorum.
Süngerden zincir zırhlara, eyerden ejderha yumurtasına pek çok eşyayı bu modla kolayca yapabilirsiniz.

6) The Last Blockbender Mod: Bir Avatar fanı olan ben bu modu yıllar önce ilk defa keşfettiğimde çok heyecanlanmıştım.
Mod sizi Son Hava Bükücü dünyasında cesur bir maceracı yapıyor. Dünyayı gezerek yeteneklerinizi geliştiriyor ve iyi bir bükücü olmaya çalışıyorsunuz.
Oyunu adeta baştan yaratan mod uzun soluklu olmasa da kısa vadede oldukça eğlenceli bir mod.



7) Decocraft Mod : "Keşke evim daha güzel olsa" gibi basit bir isteği yerine getiren Decocraft modu oyuna ihtiyacımız olan ve olmayan pek çok eşya ekliyor. Heykeller, piyano, arı kovanları, kumdan kaleler...
Özellikle Minecraft'ı yaratıcı modda oynayıp inşa etmeyi seven insanlar bu modu kesinlikle denemeli.

 Benim önerilerim bu modlardan oluşmakta. Daha kullandığım pek çok mod var fakat artık klasikleşmiş, hepimizin haberinin olduğu modları yazmayı tercih etmedim. Herkese keyifli oyunlar diliyorum. Minecraft keyiflidir oynayınız efendim.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

10 Adımda Daha Eğlenceli Dead Cells / Oyun Rehberleri

Tatmin Olamadım / Circle / Film Eleştirileri

Zaman Hırsızları Arasında Bir Saat Çiçeği / Momo / Film ve Kitap Eleştirileri