Steam Yaz İndirimleri Önerilerim




Bir indirim dönemi daha geldi ve ‘oyun’ temalı içerik hazırlayan herkes kameraların karşısına veya benim gibi klavyelerin başına geçti.

  Her indirim döneminde aynı klasik tavsiyeleri gören, sizlerle öneriye açık bir oyun sever olarak empati kuran ben bu indirim döneminde hem farklı paketler hazırlamayı hem de ‘Ey ahali, oynamayan kalmasın’ dediğim birkaç oyun hakkında bir iki cümlelik tanıtımlar yazmayı uygun gördüm.

 Yaz indirimleri denince özellikle sizi eve tıkacak, başından kalkmayacağınız oyunlar temayı biraz bozuyor gibi geliyor. Bu yüzden kısa, hızlı oyunlar önermeye çalıştım. Dışarıda bir hayat var çıkın, gezin, eğlenin sonra akşam eve döndüğünüzde yanınıza serinletici bir içecek alın ve birkaç saat oyun oynayın.

‘Ey Ahali, Oynamayan Kalmasın’ listesiyle başlayayım.

 Never Alone (4,80 TL) : Never Alone benim yıllar önce oynadığım ve benim için önemi olan bir oyun. Şu sıcak günlerde karlı, bol rüzgârlı havasıyla serinlemenizi sağlayacak oyun benim Eskimo kültürü ve özellikle de ‘kültür’ kavramıyla daha içli dışlı olmamı sağladı. Tüm bunların yanı sıra arkadaşlık, umut gibi temaların da oyunda başarılı şekilde işlenişi cabası.


 Force of Nature (5,73 TL): Bir hayatta kalma oyunu bağımlısı olan ben Force of Nature’yi yakın zamanda aldım ve bolca oynadım. Kısa sürede karmaşıklaşmasından dolayı bıraksam da uygun bir zamanda en baştan başlamayı planlıyorum. Oturup mantıklı düşündüğümde Force of Nature, favori hayatta kalma oyunları sıralamamda ilk beşi zorlar.


 Last Day of June (18,60 TL): Duygusal hikâyeleri seviyorum ama nedense diğer insanlar kadar çok etkilenemiyorum. Last Day of June, özellikle müzikleriyle beni etkiledi, kısa sürede tatlı bir hikâye izlemek/ oynamak istiyorsanız pek çok ödülü kapmış oyun, Last Day of June size önerilerim arasında.



 Dead Cells (19,20 TL): Hayatımda gördüğüm en yakalayıcı oyunlardan biri Dead Cells. Belki ilk defa bir oyuna başladığım ilk birkaç saniyede ‘’bu oyunu öyle bir oynarım ki ben ‘’ diye mutlu oldum. Sürekli geliştiğiniz ve bir adım daha ileri gitmeniz bazen dakikalar sürecek oyun aksiyon ve platform öğelerini bir arada sunuyor. Animasyonları da fazlasıyla güzel.


 Mirror’s Edge (7,75 TL) : Hepimizin unuttuğu ama hala oynamayan insanların olduğu bir oyundan bahsedeceğim. Hızlı temposu, reflekslerinizi zorlayacak oynanışı ve azınlıkta olan kadın ana karakter etiketiyle Mirror’s Edge tam bir yaz oyunu. Sıkıldıkça girin binalardan binalara atlayın, arada aksiyonlara girişin.



 Gelelim sizin için özel olarak hazırladığım paketlere…




Platform- Bulmaca Oyunları

. Monochoroma (3,10 TL)
. Little Nightmares (12,40 TL)
. Badland GOTY (3,00 TL)









Aksiyon- TPS Oyunları

. Spec Ops: The Line (9,80 TL)
. Binary Domain (8.16 TL)
. Tomb Raider Legend (1,82 TL)





  Aykırı Oyunlar

. The Stanley Parable (6,00 TL)
. Getting Over It with Bennett Foddy (9,30 TL)
. Happy Room (2,50 TL)





Gözyaşlarım Pıt Pıt Oyunları

. The Walking Dead (11,70 TL)
. Brothers: A Tale of Two Sons (4,80 TL)
. Finding Paradise (12,06 TL)
. Rakuen (9,00 TL)



Herkese keyifli oyunlar dilerim. Oyunlarla ilgili herhangi bir sorunuz öneriniz olursa yorum bırakmayı unutmayın. Özel sorularınız için ise Twitter'dan bana ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

10 Adımda Daha Eğlenceli Dead Cells / Oyun Rehberleri

Tatmin Olamadım / Circle / Film Eleştirileri

Zaman Hırsızları Arasında Bir Saat Çiçeği / Momo / Film ve Kitap Eleştirileri