Fragman Yağmuruna Tutulduk / Fragman İncelemeleri


Geçirdiğimiz birkaç hafta fragmanlar açısından oldukça verimli bir dönemdi. Ben de bu fragmanlar ve fragmanların ait olduğu yapımlar hakkında görüşlerimi, beklentilerimi kısa kısa aktarma kararı aldım.




 Müthiş çizimler yine aklımı başımdan aldı. Ölü bir insandan kan içen vampirin animasyonu saymazsak tabi.
 Castlavenia bu sezonda animeye daha çok karakter ekleyecek gibi duruyor. Bu doğru bir adım zira hikâye genişlemeye ihtiyaç duyuyordu.
 Içimden bir ses bu sezonu ilk sezon kadar beğenmeyeceğimi söylese de o sesi susturmaya çalışacağım. Bir açıklama var mı yok mu bilmiyorum ama seriden en büyük isteğim ilk sezondan daha çok bölüm olması.

Shazam

Çok beğendim. Shazam karakterine sebepsiz bir sempati beslemem bir yana fragman oldukça güzel olmuş.
Filme giderken bir komedi filmi beklentisiyle gideceğim, muhtemelen beklentimi karşılayamayacak ama yine de kalitesiz komedi izlemekten oldukça keyif alabilen birisi olduğumdan pişmanlık duymayacağımı öngörüyorum.
 Fragmana, kötü adama az yer vermesinden dolayı +1 puan ekliyorum. Hikâyenin nerelere gideceğini gösteren fragmanlar fazlasıyla tadımı kaçıyor.
Bunun yanı sıra fragmanda gördüğümüz kadarıyla orijinal hikâyeye büyük ölçüde bağlı bir kurgu izliyor olacağız. Bu hem iyi hem de kötü bir haber zira hikayeye sadık kalmak hepimizi mutlu edecek ama Shazam'ın hikâyesinin yeterince başarılı olmaması beni tedirgin etmiyor değil.

Disenchantment

 Fantastik evrenler ve saf komedi bir araya geliyor ve ben bundan oldukça ümitliyim. Simpsonlar dizisini de yapan ekibin imzasını taşıyan yapım biraz parodi biraz absürt mizah kokuyor.
 Evlilik sahnesinden olsa gerek bana Shrek ve Fiona’nın öyküsünü anımsattı. Sanki bu sefer de Fiona ve Eşek bir yolculuğa çıkıyor ve biz de onlara ortak oluyoruz.
 Disenchantment, bu koca fragmanlar listesinde benim en ümitli olduğum yapım ve neden bilmem ama başarısız olmak gibi bir ihtimalleri yokmuş gibi hissediyorum. Karakterlerine şimdiden ısındım, çizimleri büyük ölçüde sevdim, fragmana gülebildim –bu zor bir şey-, çıkış tarihini takvimime ekledim… Daha ne olsun?

İnsatiable

 Gençlik dizisi izlemeyi uzun süredir bıraktım. Gençlik dizilerinin akran zorbalığı üzerinde etkisi olduğunu düşündüğümden yıllardır bu filmleri izlemiyor ve açıkçası eksikliğini de yaşamıyorum.
 Debby Ryan sevdiğimden olsa gerek bu fragmanı boş bulunup izledim. Şişman insanların havalı insanlar olamayacağına dair işler yapılmaya devam ediliyormuş. Ben izler miyim? Sanmam.
Sonunda güzel bir mesaj verilirse dizi benden onay alabilir ama hiç ümidim yok.

Aquaman

Aquaman’in filminin yapılacağını duyduğum an oldukça heyecanlanmış ve kesin gideceğim diye karar kılmıştım.
 Vazgeçtim.
 Artık alışık olduğumuz süper kahraman filmlerinin dışına çıkamamış, içinde azıcık komedi olacak- süper kahraman filmlerinde komediden haz etmiyorum.- senaryoyu şimdiden tahmin ettiğim bir film olacak Aquaman.
 Fragmanı içimde ufacık bir kıpırtı, kalp ritmi bile bile oluşturmadı. Umarım ki Aquaman klişe haline gelmiş süper kahraman filmleri devrini kapatan film olur da bir şey başarmış sayabiliriz.



 Ejderhalar Prensi

Son Hava Bükücü Serisi’nin adıyla reklam yapan dizimiz Ejderhalar Prensi yorum yapmakta güçlük çektiğim bir fragmana sahip. İçimden bir ses olmamış diyor ama reklam yaptıkları isim işin içine girince ümidimi kesmemeliyim diye de düşünüyorum.
Fragman çok bir şey sunmadığından ne desem boş, içimden bir ses yetişkinleri çekmekte güçlük çekeceğini söylüyor.

Super Drags

Super Drags’in fragmanı yayınlanalı uzun süre oluyor fakat yakın dönemde yeni bir fragman beklediğimden bu listeye ekliyorum.
En büyük beklentim uç karakterler ve saf komedi. Fragman beni mutlu etti çünkü ikisi de var gibi. Anlatacak çok şey olmadığından sizi Netflix’in tanıtım yazısıyla baş başa bırakıyorum. Yeni bir fragman geldiğinde buradan olmasa da Twitter’dan bir iki kelam edeceğim elbette ama şimdilik erken.
‘’Gündüzleri bir mağazada çalışıp oldukça gergin olan cadaloz patronlarıyla uğraşıyorlar. Geceleri ise korseleri çekip şehrin en belalı SUPER DRAGS'ine dönüşüyorlar. Üstelik onlar gölgelere karşı mücadele edip dünyanın pırıltısını kötülerden korumaya da hazırlar. Kemerlerinizi bağlayın, çünkü SUPER DRAGS sizleri hiç beklemediğiniz yerlere götürüyor.’’

Venom

 İkinci fragman kısa süre önce çıktı ve Venom sevmeyen ben fragmanı oldukça beğendim. Venom adını kullanmadan yapılan bir film olsa yılın filmlerinden olabileceğini düşündüğüm yapım umarım beni şaşırtmaz.
 Bol aksiyon ve insan yemenin dışına da çıkılırsa güzel olur. Efektler bazı yerlerde göze fena batıyor ama filme kadar halledileceğini umuyorum.
  Bir de bir şey sormak istiyorum. Venom hakkında çok bilgim yok ama ne zamandan beri Venom insan yiyor?



Şu birkaç haftalık dönem de oltama takılan fragmanlar bunlardan ibaret. Sizin fikirlerinizi de heyecanla bekliyor olacağım. Siz bu yapımlardan hangileri heyecanla bekliyorsunuz?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

10 Adımda Daha Eğlenceli Dead Cells / Oyun Rehberleri

Tatmin Olamadım / Circle / Film Eleştirileri

Zaman Hırsızları Arasında Bir Saat Çiçeği / Momo / Film ve Kitap Eleştirileri