Ergenlik? / Big Mouth / Dizi Eleştirileri


 Ergenlik her yetişkinin geçmek zorunda kaldığı bir köprü. O köprüden ben de geçtim ve sanırım hâlâ tam anlamıyla köprünün sonuna ulaşabilmiş değilim.

 Big Mouth beni 12 yaşıma geri götürdü. Ergenliğin başlarının ne kadar saçma bir dönem olduğunu güzel bir komediyle sunan Big Mouth iki erkek ana karakter ve güçlü yan karakterlerle sunuyor.

 Animasyon, çizgi dizi izlemek benim için büyük bir zevk, bu yazıyı yazarken de insanın sadist tarafını kamçılayan Happy Tree Friends izliyorum. Big Mouth çizim teknikleriyle türünün diğer örneklerinden ayrılmayan bir çizgi dizi ama anlattığı değinilmemiş konu ve bu konuyu size sunuş şekli oldukça ilgi çekici ve sizi keyiflendiriyor.

 Hepimiz tüylenmeleri veya ilk sivilceleri hatırlıyoruz. Big Mouth da bize bunları hatırlatıyor ama çok çok küçük dozlarla. Dizinin değindiği asıl konu cinsellik, saf CİNSELLİK.

 Dizide birkaç horman canavarımız var ve bu horman canavarları ergenliğin zorlu yolculuğunda bu zavallı çocuklara rehberlik (!) Ediyorlar. Bu canavarlar o kadar başarılı hazırlanmış ki diziyi benim için şahlandıran şey şüphesiz bu horman canavarlarıydı.

 Dizi benden geçer not alsa da elbette gözüme takılmış bir iki kusurdan da bahsetmem gerek...

 Karakterler çok başarılı olsa da belli karakterler çok klâsik ve can sıkıcıydı. Örneğin Missy çok hoş ve favorim olabilecek bir karakter olsa da zeki- asosyal karakterleri artık çok fazla gördük. Missy klâsik olsa da kesinlikle dehşet bir seslendirmeye sahip. Belki de bu yüzden favorim olabilirdi, emin değilim.

 Karakterlerle ilgili bir diğer problemim ise bazen iki ana karakteri birbirinden ayırt etme konusunda zorlanmam. Ne yazık ki büyük bir ağız ve birazcık boy farkı iki başrolü ayırt etmek için yeterli gelmedi bana.

 Son olarak da dizi biraz uzun gibi sanki, ortalama 25 dakika süren dizi biraz törpülense fena olmazdı.


Bazen "bu bölüm ne zaman bitecek" gibi hissetmedim diyemem ve bu bir komedi için çok çok kötü bir şey.

 Big Mouth bu kusurlarına rağmen beni kendine bağladı ve yeni sezonu heyecanla bekliyorum. 2018 yılında geleceği söylenen yeni sezon umarım bu sezon kadar başarılı olabilir.

Ufak bir not; ergenliğe yeni yeni adım atan gençlere ve onlardan daha küçük bireylere bu diziyi izletmeyin, zira bu başarılı komedi onlar için güzel bir gerilime dönüşebilir.

 Keyifli Seyirler.

  Çağlar Paksoy puanı: 8.0/10

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

10 Adımda Daha Eğlenceli Dead Cells / Oyun Rehberleri

Tatmin Olamadım / Circle / Film Eleştirileri

Zaman Hırsızları Arasında Bir Saat Çiçeği / Momo / Film ve Kitap Eleştirileri